صندوق ثروت عربستان سعودی سهام اقلیت در Capcom و Nexon را به مبلغ بیش از 1 میلیارد دلار خریداری می کند

صندوق ثروت عربستان سعودی سهام اقلیت در Capcom و Nexon را به مبلغ بیش از 1 میلیارد دلار خریداری می کند

در حالی که سونی و مایکروسافت به روش های مربوط به خود خرید شرکت ها را تصاحب می کنند، صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی شانس خود را بر روی این صنعت به روش های خاص در نظر گرفته است. همانطور که بلومبرگ گزارش داده است، صندوق دارایی دولتی عربستان سعودی اخیرا فاش کرده است که آنها بیش از 5 درصد از سهام دو شرکت معروف ژاپنی را با Capcom  و Nexon خریداری کرده اند.

ارزش مجموع دارایی های هر دو شرکت بیش از 1 میلیارد دلار تخمین زده می شود. کل سهام PIF (که به صندوق 500 میلیارد دلاری معروف است) در Capcom حدود 332 میلیون دلار است، در حالی که 5.02 درصد سهام آن در Nexon حدود 883 میلیون دلار ارزش دارد.

PIF تصریح کرد که هدف برای هر دو هلدینگ صرفاً مبتنی بر سرمایه گذاری است، زیرا بایگانی ها به آخرین خریدهای انجام شده در بازار بین 25 ژانویه تا 31 ژانویه اشاره دارد.

PIF در دو سال گذشته در استودیوهای بازی های ویدیویی و ورزش های الکترونیکی سهام ایجاد کرده است. در اواخر سال 2020 شروع به خرید سهام به ارزش 37.9 میلیون سهم در اکتیویژن بلیزارد کرد.

کلمات کلیدی :

Capcom

Nexon

خرید سهام

بازی ps4

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/0f81

خبرنامه بازی ها

گالری